Elállás, visszaküldés?
Kizárólag magánszemély vásárlók részére, céges/egyéni vállalkozó vásárlókat ez nem illeti meg. Ha el szeretnél állni a vásárlástól, az ÁSZF oldalunkról töltsd le az elállási tájékoztatónkat, és olvasd el figyelmesen. Ha megtetted, töltsd le és töltsd ki az elállási nyilatkozatot, és ezt juttasd vissza hozzánk akár postán, akár emailben. Majd add fel részünkre, vagy hozd vissza a termékeket. A terméket nem adhatod fel utánvételes csomagban, mert azt nem tudjuk átvenni a hatályos jogszabályok miatt. A visszatérítés minden esetben banki utalással történik, vagy levásárolhatod a visszaküldött termék árát.
Hívd ügyfélszolgálatunkat, készséggel állunk rendelkezésre, megpróbálunk megoldást találni céges vásárlás esetén is.
Pótalkatrészre van szükség?
Minden gépünkhöz be tudunk szerezni mindenféle pótalkatrészt.
Pl. csiszolótalpak, fogantyúk, szénkefék, stb. Ha bármire szükséged van bátran írj nekünk e-mailt, vagy kattints a KAPCSOLAT űrlapra, és írd meg pontosan melyik cikkszámú termékhez mire lenne szükséged.
Milyen termékekre jár a garancia?
Weboldalunkon található minden VERTO márkájú elektromos gépre 2 év garanciát vállalunk.
Minden GRAPHITE elektromos és akkumulátoros, akkura, töltőre 3 év garancia jár.
NEO márkájú elektromos és akkumulátoros berendezéseinkre 2 év garanciát adunk.
Mit kell tennem, ha elromlik a gép?
Hívnod kell a 06 70 228 14 00 -ás telefonszámot, vagy írni nekünk az info@pandaszerszam.hu címre.
Ezután be kell csomagolnod a meghibásodott gépet úgy, hogy az bármely futárszolgálat számára szállítható legyen.
Gondoskodnod kell a zárt csomagról, és arról, hogy a termék ne legyen kitéve mechanikai hatásoknak - ütésnek, stb.
Ezt úgy érheted el, ha megfelelő csomag tömítő anyaggal kibéleled a dobozt. A futárszolgálatok nem szállítják el a gépet, ha a dobozban mozog a termék!
A csomagoláson és a bejelentésen kívül mit kell még tennem?
Átadni a futárnak a terméket. A futár az általad kért címre érkezik, munkanapokon 8-18 óráig. A felvétel napját telefonon vagy e-mailben közöljük Veled.
Mennyi ideig tart az ügyintézés?
A bejelentéstől számított 1-2 héten belül az esetek 90%-a már teljesen megoldódik. Csapatunk mindent megtesz, hogy minél gyorsabban és zökkenőmentesen haladjon az ügyintézés. Jogszabályi határidő 30 nap, de ezt nem fogjuk elérni.
Milyen lehetőségeim vannak?
Amennyiben a hibás gépről a márkaszerviz megállapította, hogy a garanciális igény jogos, a gép rendeltetés szerű használat közben hibásodott meg, akkor azt megpróbálja megjavítani.
Ha a javítás nem lehetséges, akkor egy új terméket küldünk vissza Neked.
Amennyiben az igény nem jogos (pl. túlterhelt fúrókalapács) a szerviz hivatalos szakvéleményt készít és ajánlatot tesz a javításra, elfogadás esetén térítési díj ellenében megjavítja a gépet, elutasítás esetén pedig visszaküldi a gépet a Megrendelőnek.
Márkaszervizünk igyekszik rugalmasan kezelni a panaszokat, beérkező gépeink 98%-át javítjuk!
Egyéb termékekre is jár a garancia?
Minden, a jogszabályban meghatározott, bruttó 10000 Ft feletti termékre 1 év garanciát vállalunk. Jogszabályi megfelelés hiányában a termékeinkre szavatosságot vállalunk, mely olyan hibákra vonatkozik, melyek már az átvétel pillanatában is fennálltak a terméknél.
Mi a helyzet a 25 év garanciás NEO termékekkel?
Egyes NEO kéziszerszámra, mechanikai szerszámra a gyártó 25 éves törésgaranciát vállal.
Webshopunkban a termék leírásában szerepel, ha ezt a prémium szolgáltatást nyújtjuk mellé.
Ilyen termékek például a NEO márkájú fogók, csavarhúzók, kulcsok, dugókulcsok.
Amennyiben ezek a szerszámok eltörnek rendeltetés szerű használat közben, azonnal jelezd felénk telefonon vagy e-mail-ben, küldj a törött termékről egy fotót, és a lehető legrövidebb időn belül postázzuk Neked a csere terméket!
Részletes tájékoztátást Általános Szerződési Feltételeinkben találsz.
Egyéb kérdéssel bizalommal keresd ügyfélszolgálatunkat!